Post by herzscarutviste on Feb 11, 2022 10:01:42 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Block Strike ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Block Strike IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodin lisäysnäppäimet ▞▞▞
▞▞▞ Block Strike 2022 version ▞▞▞
Ei iha hyvä
Block Strike Laga ndsm
Block Strike Laga qbws
Rahaa tulee liian
Tosi hyvä peli ois kiva jos saisin snlpun!!!👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾
Pidän tästä pelistä, mutta kun tori poistettiin, en koskaan saanut enää myymiäni tuotteita takaisin. Menetin puolet skinistäni ja tehtävät eivät toisinaan toimi. Aina kun teen tehtävän, se ei koskaan edisty. Ja kyllä, napsautin sitä ennen palvelimelle liittymistä.
Hei kehittäjät. Arvosanani tuli 5:1, koska sitä on todella vaikea ansaita, palkintoja. ja kultaa saat vain katsomalla mainoksia suorittamassa tehtävää ja maksamalla myös oikealla rahalla, päivitys, jossa voit ansaita kultaa nousemalla, oli todella hyvä, mutta nyt se poistettiin, se on perseestä! Uusi päivitys hukkasi tämän pelin potentiaalin. Myös osa pelaajista lopettaa pelin tämän vuoksi. Kaupan skinit ovat erittäin kalliita. Ainakin antaa pelaajille 5000 kultaa tai mitä tahansa arvostaaksesi tätä päivitystä!
Love everything on yksinkertainen sovellus, joka on täydellinen uusille pelaajille. Yksi ongelma on vain säätimet, joita pelaan tätä muutaman vuoden, sitten en tiedä, kuinka erehdyn toistopainikkeeksi ja tarvitsen kiertueen tätä varten.
Tämä peli on loistava, ja rahaa ja kultaa on vaikea jauhaa tässä pelissä. Minun piti lähettää roskapostimainoksia saadakseni haluamani aseen, kunnes saan tämän tekstin, ja nyt en saa enää rahaa, joten nyt minun täytyy jauhaa kovasti saadakseni paljon rahaa ostaakseni sen, mitä haluan ostaa, mikä kestää hyvin kauan. Ja onko mitään muuta tapaa hioa kultaa?
Mukavaa Ja hauskaa
Mul on 67 lvl mul on kaikki aset oon tässä pelissä pro
Mahtava peli, antaisin sille viisi tähteä, mutta on kaksi ongelmaa, joista yksi, alenna mainoksia minun täytyy katsoa mainos jostain halvasta pienen budjetin pelistä jokaisen pelaamani ottelun jälkeen. Kaksi veitsi on liian alivoimainen ja kyllä, tiedän, että se on yksi laukaus, mutta seisot kirjaimellisesti jonkun vieressä tai jossain (koska voit mennä ihmisten sisään tässä pelissä), et voi lyödä heitä veitsellä, ellet osu ne 3 metrin etäisyydeltä.
Se ei päästä servuihi vaikka ihan uusi kunnia 7
Peli on kunnossa nyt iso ongelma on, että niin monet ihmiset, jotka pelasivat sen ollessa betavaiheessa, lopettivat pelaamisen tietyksi ajaksi ja palasivat siihen, eivät voi edes käyttää omia tilejään, jotkut jopa käyttivät siihen oikeaa rahaa ( minä mukaan lukien) ja ei ole reilua, että tili, jota he aiemmin pelasivat, ja kaikki, mitä he olivat menettäneet vain tämän vanhan versiovirheen tai jonkin asian vuoksi. Toivon kovasti, että tarjoat hyvityksiä niille, jotka käyttivät rahaa.
Ei kovin hyvä.
Mut ku joka vitun paikassa mainoksii
Tämä peli on itse asiassa erittäin hyvä, koska tässä pelissä on monia hyviä asioita, kuten moodeja, aseiden skinejä jne. Miksi annoin tälle pelille 3 tähteä? Koska suurimman osan ajasta laukaukseni eivät edes rekisteröidy. Vaikka miehellä olisi erittäin hyvä ping, minun laukaukseni eivät silti rekisteröidy häneen. ja se tekee siitä, että ei halua pelata tätä peliä. Voitko korjata tämän bugin?
Pelasin ennen tätä peliä Olen 2018, mutta sitten tuli 2021 ja se sanoi, että Block Strike on valitettavasti pysähtynyt, joten yritin poistaa asioita, mutta se ei silti toiminut, mikä poisti suosikkini pelit. Toivottavasti omistaja tekisi Blackin Lako normaaliin kuten 2020 ei 2021 TT
Tämä pelin uusi opas lopettaa takaisin-painikkeen pelistä (tuskin ei juurikaan ollut), jolloin itsesi käynnistää sovellus uudelleen aina, kun valitset valikon, jonka halusit valita Vanhemmat ovat parempia, mutta tämä uudempi gui on täysin satiiria Parempi lopettaa pelaaminen Tämä peli..
Erittäin hauska peli suuri valikoima ensiaseita, toissijaisia aseita voisi olla enemmän ja paljon lähitaistelua, mutta mielestäni Springfieldin pitäisi pystyä tähtäämään kuin elokuussa, mutta tarkempi, 👍 hieno peli
Tämä on epäreilua joka kerta, kun yritän kirjautua tililleni, se sanoo virheen ja se kertoo siitä jatkuvasti
Aivan mahtava
VELI aina kun liityn PALVELIMELLE, jota pelasin, JA SIIS se potkaisi minut ulos MITÄ HIKKAA? Pelasin tätä peliä vuodesta 2018
Block Strike Laga qbws
😆😆😆hyvä😀
hyvä peli
Kiva ja mahtava peli kaikki on mun lempi kentät
AUTA! Kun napsautan ottelua, se sanoo "maxcpureached" ja sitä ei voi korjata. Peli kokonaisuudessaan on loistava. -Edit, sain tavarani takaisin, joten olen melko onnellinen. Pelit ovat mahtavia, toivon, että se potkisi sinut automaattisesti, jos ylittää tietyn ping-arvon
Se on mahtava peli, mutta tiedän, että lisäsit tähtäyksen vain tarkka-ampujille, mutta voitko pls lisätä ne kaikkiin aseisiin. Ja pls alenna hintoja, ne ovat aivan liian kalliita siihen pisteeseen, että ihmiset jopa hakkeroivat tai muokkaavat peliä, koska sinulla ei ole varaa moniin asioihin pelissä, joten alenna hintoja ja lisää tähtäys kaikkiin aseisiin. Muuten hyvä peli.
Pitäs pystyy olee kyykyssä ja maaten + skinei enempi
Ihan paras mut tähtiä pois ku lähen jostain kentästä niin tulee mainos😠
Se sanoo aina virheilmoituksen aina, kun yritän liittyä palvelimelle. Apua? Edit: se toimii kuitenkin hyvin, mutta kuinka se sanoo "KOMPAATTILAITTEELLESI", kun se ei ole yhteensopiva chromebookin kanssa? Se on niin idioottimaista, että kaikki muut pelit, joissa on joystick liikuteltavana, sanoo, että se ei ole yhteensopiva, mutta tämä peli ei. Anna ihmisten pelata w/a/s/d tai nuolinäppäimillä. Ja vastaa minulle, kun todella teet sen gay ass bot -viestin sijaan.
Toy Bomb: Blast Cubes Puzzles Başsındırma gxz
Block Strike Laga qbws
Rakastin peliä, mutta kun palasin pelaamaan sitä, se oli kirjaimellisesti kuollut, yritin vaihtaa palvelimia, mutta se oli sama, siellä oli vähintään 1 rivihuoneita 30-50 huonerivin sijaan ennen päivitystä. Ole hyvä ja herätä peli henkiin
Uusi päivitys, jota emme voi pelata kuolemanjuoksua, johtuen virheestä, että kun kuolet, et enää koskaan synny uudelleen block strike on paras peli tabletissani, mutta nyt se on pahin, anteeksi, korjaa se